Leuker kunnen we het niet maken!

Ingezonden door admin op zo, 10/31/2010 - 16:14

Voorstellingen: 12, 13 en 14 november 2009

Van: Peter Damen
Regie: Ton Vos

Doldwaas blijspel in drie bedrijven

Leuker kunnen we het niet makenDoor een verbouwing worden twee afdelingen van de Belastingdienst bij elkaar gevoegd. Logistiek is zoiets natuurlijk een ramp, maar ook voor de medewerkers van die afdelingen is het even wennen. Zo houdt het lievelingetje van de chef meer van planten dan van mensen. Op zich geen probleem ware het niet dat haar nieuwe collega, een op het eerste zicht degelijke jongedame, volstrekt allergisch is aan die groenvoorzieningen. Verder is zeker niet iedereen gediend van de snedige opmerkingen van het manusje-van-alles, dat nogal een hoge dunk van zichzelf heeft. Alleen de vlotte stagiaire weet haar hoofd koel te houden; waarom zou ze zich immers door een gebrek aan kennis laten hinderen? De chaos op de afdelingen is compleet als plotseling zowel de chef als de koffiejuffrouw onder verdachte omstandigheden verdwijnen. Er zit voor de overige medewerkers weinig anders op dan hun geschillen bij te leggen en hun (onvermoede) krachten te bundelen om het mysterie op te lossen.

Rienke (stagiere) Iris Veerman
Martijn (congierge/klusjesman) Gert-Jan Castel