Toneelvereniging Blaricum

Online kaarten reserveren is niet meer mogelijk.
Er zijn nog wel kaarten aan de kassa te verkrijgen.

"; $blocked = "

Reserveren is helaas nog niet mogelijk.
Hopelijk kunnen we volgende jaar weer starten met voorstellingen.

"; #$blocked = "

De voorstellingen zijn weer voorbij,
en we hebben veel plezier gehad.
Alle dank naar het publiek!

"; if ($blocked) { echo $blocked; } else if(isset($_POST['email']) && !isset($_POST['email2'])) { $from = "Toneelvereniging Blaricum "; $to = "alfredkayser@gmail.com;toneelblaricum@gmail.com"; $voorstelling = $_POST['voorstelling']; $aantal = $_POST['aantal']; $naam = $_POST['naam']; # $adres = $_POST['adres']; # $postcode = $_POST['postcode']; $plaats = $_POST['plaats']; $telefoon = $_POST['telefoon']; $ikben = $_POST['ikben']; $opmerkingen = $_POST['opmerkingen']; $email = $_POST['email']; //$aanmelding = $_POST['aanmelding']; if(!$aantal) { $error .= "Hoeveel kaarten wilt u reserveren?
"; } // display errors if ($error) { ?> Error

Probeer nog eens

Dank u wel voor het reserveren van uw kaarten De gereserveerde kaarten kunt u voor de voorstelling bij de kassa ophalen

Naam
Aantal kaarten

Kaarten reserveren Slechts 10 euro per stuk!

Deze wordt alleen gebruikt voor de bevestiging.