Over ons

Voor meer informatie over Toneelvereniging Blaricum kunt u mailen naar: toneelblaricum@gmail.com
bellen naar: +31 6 22 19 68 51

Spelers gezocht!

Altijd al mee willen doen aan een toneelvoorstelling? Vooral als het gebeurd in een gezellige vereniging, met elke voorstelling een volle zaal? We spelen minstens 2 keer per jaar een voorstelling, meestal een blijspel, klucht of komedie, en wel drie avonden per voorstelling. Repetities zijn op maandagavond, en soms een extra avond of dag voor de voorstelling.
Belangstelling? Neem contact op met Yvonne Boor-Kortekaas.

Vrijwilligers gezocht!

Het opzetten van voorstellingen kost veel tijd en inspanning, niet alleen van spelers, regie en vormgeving maar ook op het punt van de techniek. Toneelvereniging Blaricum is dan ook altijd op zoek naar mensen die een bijdrage willen leveren op het gebied van licht, geluid, dekorbouw aan de voorstellingen.

Belangstelling? Neem contact op met Yvonne Boor-Kortekaas.

Leden